Ce martisoare se poarta in 2021?
Simbol al primăverii și a al revenirii la viață, împletire de fire cu puteri magice protectoare și aducătoate de iubire și noroc, mărțișorul este una dintre cele mai frumoase tradiții românești păstrate încă. Oferim și primim mărțișoare cu bucurie în fiecare an. Ce mărțișoare putem oferi în 2021? Care sunt tendințele anului în materie de mărțișoare? Haideți să vedem!
- Mărțișoare cu nume
- Mărțișoare cu motive tradiționale
- Mărțișoare rose gold
- Mărțișoare cu mesaj
- Mărțișoare din argint
- Mărțișoare dedicate pasiunii sau meseriei
- Mărțișoare handmade
- Mărțișoare zodiac
1. Mărțișoare cu nume
Personalizarea a fost întotdeauna metoda de a face orice mic dar să fie cu adevărat special. Personalizarea cu nume, cu atât mai mult. Acesta este un alt tip de mărțișor care merge la sigur în 2021: mărțișorul cu nume gravat pe el. Și vei găsi mărțișoare cu orice nume, trebuie doar să cauți. O recomandare ar fi aceste mărțișoare brățară cu nume gravat pe bănuț în formă de trifoi cu patru foi. Sunt disponibile pe argintiu, auriu și rose gold.
2. Mărțișoare cu motive tradiționale
S-au purtat și anul trecut și se poartă și anul acesta. Indiferent că vorbim de brățări, mărțișoare clasice, mărțișoare tip brosă, din lemn, din orice tip de material, câtă vreme avem motive tradiționale, nu putem da greș cu mărțișorul ales. Se pot alege mărțisoare cu modele tradiționale pictate sau gravate, mărțisoare în formă de iie, de clop, etc. Foarte frumoase sunt cele din lemn, cu motive tradiționale desenate, și cele din acril, cu aceleași motive.
3. Mărțișoare rose gold
În materie de bijuterii, aurul roz este tot mai căutat în ultimii ani, în detrimentul celui alb sau galben. Era necesar să apară și mărțișoarele în această culoare, care să se asorteze cu alte bijuterii din aur roz pe care purtătoarea le posedă. Da, anul 2021 aduce mărțișoare metalice rose gold. Tu decizi dacă să mizezi pe ele sau nu.
4. Mărțișoare cu mesaj
O altă formă de personalizare, în afara de cea cu nume, este prin gravarea, imprimarea sau desenarea unui mesaj. O brățară care urează o primăvară frumoasă, o broșă care spune mulțumesc, un pandantiv care spune te iubesc? Tu ce ai alege? Succes, fericire, noroc, încredere – ce mesaj ai vrea să poarte mărțișorul pe care să-l porți anul acesta?
5. Mărțișoare din argint
Nu sunt cu mult mai scumpe decât cele din inox, dar pot fi mai apreciate de unele persoane. Cu atât mai mult cu cât alegi argintul placat cu rodiu, aur galben sau chiar aur roz. Genul acesta de mărțișor nu este doar mai prețios, ci și mai elegant, potrivit pentru mamă sau iubită.
6. Mărțișoare dedicate pasiunii sau meseriei
O tendință care se bucură de mare succes este aceea de a dărui mărțișoare personalizate în funcție de meseria sau pasiunile persoanelor cărora le sunt destinate. Astfel, unei doamne doctor sau asistente îi poți dărui unul cu un stetoscop gravat, unei iubitoare de animale, unul cu pisică sau cățel, unei îndrăgostite de muzică, unul cu o notă muzicală. Sunt mărțișoare speciale, cu dedicație.
7. Mărțișoare handmade
Ele au fost, sunt și vor rămâne mereu în tendințe. Sunt mărțișoare cu suflet, realizate manual de meșteri pricepuți. Pot fi din mărgele, rășini, lemn pictat manual, materiale textile, pietre, piele. Unele dintre ele sunt chiar modele unicat. Merită investit în așa ceva pentru o persoană care apreciază lucrurile handmade, care caută calitatea în orice.
8. Mărțișoare zodiac
Nu sunt neapărat ceva nou. Le-am găsit și anii trecuți în ofertă. Noutatea este că anul acesta sunt preferate mărțisoarele zodiac sub formă de brățară cu șnur roșu și bănuț de inox. Avantajul este că inxul nu oxidează, deci brățara poate fi purtată chiar și în timpul spălatului pe mâini (la mare modă și el!), fără grija că-și va strica aspectul.
Vor fi greu de ales mărțișoarele, ca în fiecare an, dar nu imposibil. Nu spunem că e musai să alegi ceva în tendințe. Ca și în modă, e bine totuși să știi ce se poartă înainte de a porni la shopping. Ține minte că oferirea unui mărțișor nu este o obligație. El trebuie ales și oferit cu atenție. Nu prețul este cel care contează, ci mesajul pe care îl transmite.